Your Cart

Często zadawane pytania


Kiedy dostępna jest obsługa klienta na żywo?

Przyjazny przedstawiciel czeka, aby odpowiedzieć na Twoje pytania.
Jesteśmy tutaj codziennie od 8:00 do 17:00 (GMT+8)

Czy mogę wysłać e-mail z pytaniami lub wątpliwościami?

Jasne, po prostu wyślij e-mail do obsługi klienta, a my odpowiemy w ciągu 24 godzin.

INFORMACJE O ZAMAWIANIU

Jak zamawiać online?

Zamawianie online jest łatwe i bezpieczne.

Nasza strona internetowa przeprowadzi Cię przez proces składania zamówienia, ale oto podgląd.

1. Użyj naszego paska wyszukiwania lub przeglądaj według działu, aby znaleźć interesujący Cię przedmiot.
2. Kliknij interesujący Cię przedmiot.
3. Przeczytaj informacje na stronie produktu i wybierz spośród dostępnych opcji rozmiaru i dostosowania dla tego przedmiotu.
4. Po zakończeniu kliknij Dodaj do koszyka.
5. Możesz dostosować ilości z koszyka.
6. Dokładnie sprawdź swoje zamówienie, a następnie kliknij przycisk Przejdź do kasy.
7. Wprowadź dane dotyczące wysyłki. Wybierz rodzaj wysyłki i kliknij Zastosuj, aby wyświetlić łączną kwotę zamówienia, a następnie Kontynuuj.
8. Wprowadź dane dotyczące płatności oraz wszelkie kody kuponów lub bonów upominkowych, których chcesz użyć, a następnie Kontynuuj.
Na tym etapie Twoja karta nie zostanie obciążona.
9. Dokładnie sprawdź swoje zamówienie, a następnie je prześlij.

Czy muszę zamawiać online?

Zamówienia przyjmujemy e-mailem. Możesz wysłać listę zamówień do obsługi klienta.

Jak zmienić zamówienie?

Możesz zmienić lub anulować zamówienie w dowolnym momencie, zanim trafi ono do procesu wysyłki.
Skontaktuj się z obsługą klienta na czacie online lub wyślij e-mail do obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe, jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie.
Jeśli nie otrzymasz od nas odpowiedzi e-mailem z potwierdzeniem zmiany zamówienia, prawdopodobnie nie wprowadziliśmy zmian.
Nie możemy zmienić, anulować ani poprawić zamówienia w żaden sposób po tym, jak trafiło ono do naszego procesu wysyłki.

Co powinienem zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?

Skontaktuj się z nami, jeśli Twoje zamówienie nie dotrze zgodnie z oczekiwaniami.
Przedmiot mógł zostać zgubiony w trakcie wysyłki. Wyślemy nową paczkę bezpłatnie.

Czy przyjmujecie zamówienia na spersonalizowane stroje drużynowe?

Przyjmujemy zamówienia drużynowe i korporacyjne i z przyjemnością oferujemy rabaty ilościowe.
Zdajemy sobie sprawę, że Twoje stroje mówią wiele o Twojej drużynie, dlatego Twój wizerunek na boisku jest dla nas najważniejszy.
Wspólnie z naszym profesjonalnym zespołem artystów, Twój przedstawiciel będzie z Tobą współpracować, aby stworzyć dokładną osobowość i wygląd Twojej drużyny.
Bez względu na to, czy wybierzesz z naszej kolekcji logotypów domów, czy stworzysz własne arcydzieło, będziemy z Tobą współpracować, aby zapewnić, że Twoja drużyna będzie wyglądać tak dobrze, jak to tylko możliwe.

Czy mogę złożyć zamówienie do mojego sklepu detalicznego?

Przyjmujemy zamówienia korporacyjne i z przyjemnością oferujemy rabaty ilościowe na cenę naszych koszulek.
Skontaktuj się z nami przez e-mail.
Nie działamy jako hurtowy dystrybutor żadnego ze sprzedawanych przez nas artykułów.

Wysyłka

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Dostawa na większość adresów fizycznych następuje w ciągu 5 do 15 dni roboczych.
Następujące wewnętrzne procedury przetwarzania opóźnią wysyłkę zamówienia: personalizacja, zamówienie wsteczne i zamówienie specjalne.
Wysyłka całego zamówienia będzie zależeć od liczby koszulek w zamówieniu,
Zwykle za każdą przesyłkę mniejszą niż 15 koszulek lub 3 kg, powyżej 15 koszulek lub 3 kg dodamy jedną dodatkową przesyłkę.

Czy mogę wysłać na adres skrytki pocztowej lub prywatnej skrytki pocztowej?

Po dodaniu adresu wysyłki skrytki pocztowej możemy wysyłać tylko za pośrednictwem China Post.

Czy któryś z Twoich towarów jest objęty ograniczeniami w moim kraju?

Wszystkie kraje regulują ilości i rodzaje towarów, które można importować.
Odzież sportowa nie jest generalnie uważana za przedmiot objęty ograniczeniami, ale przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z lokalną agencją celną.

Czy mogę zwrócić przedmiot?

Skontaktuj się z nami przed zwrotem przedmiotu, aby uzyskać szacunkowe koszty wysyłki zwrotnej.

Co powinienem zrobić, jeśli brakuje mi przedmiotu lub jeśli otrzymałem wadliwy lub nieprawidłowy przedmiot?

Przyjmij nasze przeprosiny, jeśli Twoje zamówienie nie zostało poprawnie przetworzone.
Skontaktuj się z nami, a dołożymy wszelkich starań, aby jak najsprawniej naprawić Twoje zamówienie.
Zazwyczaj możemy bezpłatnie wysłać ponownie nową koszulkę.

POLITYKA ZWROTÓW

Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony ze swojego zakupu, możesz zwrócić nam swój przedmiot w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy.
Niezależnie od tego, z jakiego powodu nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu.
Skontaktuj się z nami najpierw i wyślij przedmiot na właściwy adres w stanie nadającym się do sprzedaży.

(Akceptujemy tylko zwracane koszulki bez spersonalizowanego znaczka, nazwy lub numeru)

Co jeszcze?

1. Możesz zwrócić nam swój zakup do 30 dni od daty otrzymania.
2. Produkty muszą być w stanie nadającym się do sprzedaży i w oryginalnym pudełku i/lub opakowaniu.
3. W przypadku używanych przedmiotów udzielamy ograniczonej 30-dniowej gwarancji. Po tym czasie zapoznaj się z polityką gwarancyjną producenta. 4. Po otrzymaniu zwróconej przesyłki zostanie ona sprawdzona przez nasze centrum realizacji zamówień.
Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, a środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu 2 dni.
5. Skontaktuj się z nami, aby uniknąć opóźnień w przetwarzaniu zwrotu pieniędzy.

Jak utrzymaćr jersey?

1. Wiele szczegółów koszulki i spodenek jest nadrukowanych metodą Hot-Transfer, zalecamy pranie ręczne.
Ponieważ pranie w pralce może uszkodzić nadruk. Jeśli pranie odbywa się w pralce, należy obrócić koszulki na lewą stronę.
2. Nie należy prać nadruku lub stempla zbyt mocno i należy unikać wystawiania koszulek na słońce przez długi czas. Ponadto, gdy nie są noszone, należy oddać koszulkę.
3. Jeśli nadruk się odklei, należy spłaszczyć koszulkę, przykryć litery i cyfry czystym i nieprzywierającym papierem plastikowym lub szablonem, wyprasować w temperaturze 150° w ciągu 7-8 sekund. Jeśli to nie zadziała, należy wyprasować ponownie.
Uwaga: nie należy prasować nadruku bezpośrednio.

Jak mogę zrobić recenzję wideo, aby otrzymać kupon gotówkowy?

1. Nagraj wyraźny film trwający ponad 3 minuty i szczerze opisz szczegóły dotyczące przedmiotu, a także przedstaw naszą stronę internetową, a także promocje na naszej stronie i napisz recenzję. 2. Tytuł filmu musi brzmieć Soccer X-Store + nazwa przedmiotu + recenzja filmu z rozpakowywania.
np.: Soccer X-Store 23-24 Australia Home Jersey 23/24 Unboxing Review
3. Opis filmu musi zawierać link do przedmiotu i link z zaproszeniem.
4. Kupon gotówkowy o wartości 12,99 USD zostanie wysłany, gdy Twój film zostanie wyświetlony ponad 50 razy, a po przekroczeniu 500 wyświetleń otrzymasz dodatkowy kupon gotówkowy o wartości 6,99 USD.